• Jadłospis Zostań w Domu 2300 kcal

W pełni zbilansowany i pełnowartościowy 7-dniowy, całoroczny jadłospis z przepisami z łatwo dostępnych produktów o wysokiej trwałości, który pozwoli Ci poprawić swoją sylwetkę, sposób żywienia oraz stan zdrowia bez konieczności codziennego odwiedzania sklepu.

45.00
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24h
Cena przesyłki 0
Internetowo 0
Dostępność Duża dostępność

Sytuacja epidemiologiczna w Polsce znów się pogarsza. Wróciły do nas obostrzenia ograniczające możliwości swobodnego robienia zakupów. Dlatego plany „Zostań w domu” zostały przygotowane tak, by przedłużyć trwałość żywności i umożliwić robienie zakupów raz w tygodniu.

 

Co znajdziesz w środku? 

·       W pełni zbilansowany i pełnowartościowy 7-dniowy, całoroczny jadłospis z przepisami z łatwo dostępnych produktów o wysokiej trwałości, który pozwoli Ci poprawić swoją sylwetkę, sposób żywienia oraz stan zdrowia bez konieczności codziennego odwiedzania sklepu.  

·       Dokładne przepisy na wszystkie potrawy 

·       Ilości składników podane w gramach i miarach domowych 

·       Osobną, tygodniową lista zakupów – jedynie z łatwo dostępnymi produktami ;-) 

·       Zalecenia żywieniowe wraz z listą zamienników 

 

 

Jak wygląda dieta? 

·       Jadłospis składa się z 7 dni. W każdym z nich znajdziesz 4 pełnowartościowe posiłki – niektóre z nich są wytrawne, a inne słodkie. 

·       Poza tą kalorycznością, dostępne są 3 innej, byś mógł/mogła dopasować dietę do swoich obecnych celów i stylu życia. 

·       Możesz dowolnie zamieniać kolejność posiłków w obrębie dnia!

·       Przeważająca większość przepisów się nie powtarza. Dlatego masz zapewnioną bardzo dużą różnorodność żywienia. Jeśli jednak nie masz wiele czasu, możesz powielać każdy dzień, gotując za jednym razem dwie porcje.

·       Przepisy są proste, intuicyjne i szybkie w wykonaniu, a dodatkowo bardzo smaczne ;-)

 

 

Co zyskasz kupując ten jadłospis? 

·       Gotowe narzędzie, które pozwoli Ci schudnąć lub utrzymać wagę (zależy czego potrzebujesz), jednocześnie dostarczając Ci wszystkich niezbędnych witamin i składników mineralnych.

·       Pomoc swojemu układowi odpornościowemu, by efektywnie walczył z patogenami.

·       Poprawę samopoczucia, stanu zdrowia oraz wyglądu włosów, skóry i paznokci.

·       Oszczędność czasu i pieniędzy – jadłospis ogranicza marnowanie żywności do minimum, a Ty nie będziesz musiał/musiała się dłużej zastanawiać co zjeść.

·       Urozmaicenie i elastyczność – plan jest skomponowany tak, by dostarczył jak najwięcej wrażeń smakowych i zminimalizował chęć podjadania. 

 

Dla kogo przeznaczony jest jadłospis? 

·       Dla osób chcących ograniczyć konieczność zakupów, nie rezygnując jednocześnie ze smakowitości diety.

·       Dla osób zdrowych, które chcą zmniejszyć swoją masę ciała.

·       Dla osób chcących nauczyć się jeść pełnowartościowo – niezależnie od celu sylwetkowego.

·       Dla osób chcących poznać ciekawe, a zarazem proste przepisy.

·       Dla chorujących na insulinooporność, PCOS, niedoczynność tarczycy i Hashimoto.

Plan przede wszystkim ma być jak najbardziej wygodny i łatwodostępny, dlatego też zdecydowałam się na tak niską cenę.

 

Dane techniczne: 

Autor: Natalia Chmielewska 

Liczba stron: 21

Format: PDF 

Format pliku jest obsługiwany przez darmowe programy do przeglądania i odczytu. Nie jest wymagany specjalny czytnik. E-book możesz otworzyć na każdym urządzeniu i zapisać na swój użytek na 3 urządzeniach. Link do pobrania jest ważny przez 14 dni od dokonania zakupu. 

Rok wydania: 2020