• Autorski tygodniowy jadłospis dla aktywnych 2000kcal + "Przewodnik po diecie aktywnych" GRATIS

Tygodniowy, w pełni zbilansowany jadłospis dla osób aktywnych fizycznie wraz z listą zakupów, proponowanymi zamiennikami i darmowym ‘’Przewodnikiem po diecie aktywnych’’

59.00
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24h
Cena przesyłki 0
Internetowo 0
Dostępność Duża dostępność

 

Co znajdziesz w środku? 

·      W pełni zbilansowany i pełnowartościowy 7-dniowy jadłospis  spełniający wszystkie szczególne potrzeby osób aktywnych fizycznie z następującym rozkładem makroskładników: 

Białko: 25%

Tłuszcz: 30%

Węglowodany: 45% 

·      Dokładne przepisy na wszystkie potrawy 

·      Ilości składników podane w gramach oraz miarach domowych 

·      Osobną, tygodniową listę zakupów 

·      Zalecenia żywieniowe wraz z listą zamienników 

Oraz dodatkowo otrzymasz „Przewodnik po diecie sportowca” czyli opracowany w oparciu o najnowsze wytyczne i literaturę fachową mini e-book na temat specjalnych potrzeb żywieniowych osób aktywnych fizycznie i metod ich realizacji, tak byś mógł/mogła w przyszłości komponować swój jadłospis samodzielnie.  

Dla kogo przeznaczony jest jadłospis?

·      Dla osób uprawiających wszystkie dyscypliny sportów amatorsko (niezależnie czy jest to trening siłowy, bieganie, crossfit, joga, pływanie, jazda na rowerze, sztuki walki, czy cokolwiek innego)

·      Dla osób uprawiających sport półzawodowo, które chcą poprawić swoje efekty

·      Dla chcących zbudować atletyczną i wyrzeźbioną sylwetkę

·      Dla osób, które chcą schudnąć bez utraty mięśni

·      Dla osób chcących zbudować mięśnie

·      Dla osób chcących nauczyć się jeść pełnowartościowo – niezależnie od celu sylwetkowego

·      Dla chcących zyskać więcej efektów z wysiłku, który wkładają w codzienne treningi

·      Dla aktywnych chorujących na insulinooporność, PCOS, niedoczynność tarczycy i Hashimoto

 

Jak wygląda dieta?

·      Jadłospis składa się z 7 dni. W każdym z nich znajdziesz 4 pełnowartościowe posiłki – niektóre z nich są wytrawne, a inne słodkie. Każdy z posiłków spełnia wymagania dla posiłku przed- i potreningowego, dlatego niezależnie od pory, w której trenujesz, masz pewność, że Twoje żywienie okołotreningowe zostanie odpowiednio zbilansowane.

·     Poza tą kalorycznością, dostępne jest 5 innych, byś mógł/mogła dopasować dietę do swoich obecnych celów i stylu życia. Możesz również zdecydować się na zakup pakietów składających się z 3 kaloryczności, by dostosowywać jadłospis do już uzyskanych efektów.

·     Możesz dowolnie zamieniać kolejność posiłków w obrębie dnia, a nawet pomiędzy dniami!

·     Każdy z posiłków ma podaną kaloryczność oraz zawartość makroskładników, byś mógł/mogła monitorować jak skomponowane są dania.

·     Przeważająca większość przepisów się nie powtarza. Dlatego masz zapewnioną bardzo dużą różnorodność żywienia. Jeśli jednak nie masz wiele czasu, możesz powielać każdy dzień, gotując za jednym razem dwie porcje.

·      Przepisy są proste, intuicyjne i szybkie w wykonaniu, a dodatkowo bardzo smaczne i zapewniające jak najlepsze przygotowanie do wysiłku fizycznego ;-)

 

Co zyskasz kupując ten jadłospis?

·      Gotowe narzędzie, które pozwoli Ci poprawić swoją sylwetkę, siłę oraz wydolność organizmu.

·      Pewność, że dostarczasz wszystkich niezbędnych składników odżywczych z uwzględnieniem zwiększonego zapotrzebowania na niektóre z nich ze względu na uprawiany sport.

·      Poprawę samopoczucia, stanu zdrowia oraz funkcjonowania układu ruchu.

·      Oszczędność czasu i pieniędzy – jadłospis ogranicza marnowanie żywności do minimum, a Ty nie będziesz musiał(a) się dłużej zastanawiać co zjeść.

·      Urozmaicenie i elastyczność – plan jest skomponowany tak, by dostarczył jak najwięcej wrażeń smakowych i zminimalizował chęć podjadania. A mając możliwość zmiany kolejności dań – zawsze możesz jeść to, na co akurat masz ochotę.

 

 

Dane techniczne:

Autor: Natalia Chmielewska, Krystian Cieślak

Format: PDF

Format pliku jest obsługiwany przez darmowe programy do przeglądania i odczytu. Nie jest wymagany specjalny czytnik. E-book możesz otworzyć na każdym urządzeniu i zapisać na swój użytek na 3 urządzeniach. Link do pobrania jest ważny przez 14 dni od dokonania zakupu.

Rok wydania: 2020