• Tygodniowy jadłospis letni 2000 kcal

Tygodniowy, w pełni zbilansowany, pyszny letni jadłospis 2000 kcal razem z przepisami, listą zakupów, proponowanymi zamiennikami i zaleceniami dietetycznymi

59.00
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24h
Cena przesyłki 0
Internetowo 0
Dostępność Duża dostępność

Co znajdziesz w środku?

  • W pełni zbilansowany 7-dniowy letni jadłospis, który pozwoli Ci osiągnąć wymarzony cel sylwetkowy
  • Dokładne przepisy na wszystkie potrawy
  • Ilości składników podane w gramach i miarach domowych
  • Osobna, tygodniowa lista zakupów
  • Zalecenia żywieniowe wraz z listą zamienników

 

Jak wygląda dieta?

  • Jadłospis składa się z 7 dni. W każdym z nich znajdziesz 4 pełnowartościowe posiłki – niektóre z nich są wytrawne, a inne słodkie.
  • Poza tą kalorycznością, dostępne są dwie inne, byś mógł/mogła dopasować dietę do swoich obecnych celów i stylu życia.
  • Możesz dowolnie zamieniać kolejność posiłków w obrębie dnia, a nawet pomiędzy dniami!
  • Każdy z posiłków ma podaną kaloryczność oraz zawartość makroskładników, byś mógł monitorować jak skomponowane są dania.
  • Przeważająca większość przepisów się nie powtarza. Dlatego masz zapewnioną bardzo dużą różnorodność żywienia. Jeśli jednak nie masz wiele czasu, możesz powielać każdy dzień, gotując za jednym razem dwie porcje.
  • Przepisy są proste, intuicyjne i szybkie w wykonaniu, a dodatkowo bardzo smaczne ;-)

 

Co zyskasz kupując ten jadłospis?

  • Gotowe narzędzie, które pozwoli Ci schudnąć lub utrzymać wagę (zależy czego potrzebujesz), jednocześnie dostarczając Ci wszystkich niezbędnych witamin i składników mineralnych.
  • Poprawę samopoczucia, stanu zdrowia oraz wyglądu włosów, skóry i paznokci.
  • Oszczędność czasu i pieniędzy – jadłospis ogranicza marnowanie żywności do minimum, a Ty nie będziesz musiał się dłużej zastanawiać co zjeść.
  • Urozmaicenie i elastyczność – plan jest skomponowany tak, by dostarczył jak najwięcej wrażeń smakowych i zminimalizował chęć podjadania. A mając możliwość zmiany kolejności dań – zawsze możesz jeść to, na co akurat masz ochotę.

 

Dla kogo przeznaczony jest jadłospis?

  • Dla osób zdrowych, które chcą zmniejszyć swoją masę ciała.
  • Dla osób chcących nauczyć się jeść pełnowartościowo – niezależnie od celu sylwetkowego.
  • Dla chcących poznać nowe, pyszne przepisy.
  • Dla chorujących na insulinooporność, PCOS, niedoczynność tarczycy i Hashimoto.

 

Dane techniczne:

 

Autor: Natalia Chmielewska

Liczba stron: 23

Format: PDF

Format pliku jest obsługiwany przez darmowe programy do przeglądania i odczytu. Nie jest wymagany specjalny czytnik. E-book możesz otworzyć na każdym urządzeniu i zapisać na swój użytek na 3 urządzeniach. Link do pobrania jest ważny przez 14 dni od dokonania zakupu.

Rok wydania: 2020