• Wege Jadłospis Tanie Gotowanie 1800 kcal

W pełni zbilansowany, wegetariański, ekonomiczny i pełnowartościowy 7-dniowy, całoroczny jadłospis z szybkimi w przygotowaniu i pysznymi przepisami z tanich i łatwo dostępnych produktów, który pozwoli Ci poprawić swoją sylwetkę, sposób żywienia oraz stan zdrowia. + NOWOŚĆ! Propozycje gotowych potraw, którymi możesz zastąpić wybrane dania z planu w zabieganych dniach!

49.00 -20% 39.00
Do końca promocji pozostało:
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
39
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 0
Internetowo 0
Dostępność Duża dostępność

Rosnąca inflacja przyprawia Cię o zawrót głowy?

 

Zdrowa dieta jest ostatnim z czego warto zrezygnować - w końcu jest ona najlepszą inwestycją w przyszłość :)

A gdyby tak jeść pełnowartościowo, zdrowo i pysznie za małe pieniądze? 

To możliwe - szczególnie z jadłospisem "Wege Tanie Gotowanie"!

 

 

Na 25 stronach tego e-booka pokażę Ci, że zdrowe odżywianie nie musi kosztować majątek i nawet przy niewielkim nakładzie kosztów oraz wysiłku, możesz osiągnąć idealną sylwetkę wraz z doskonałym samopoczuciem (i pełnym portfelem)!

Co znajdziesz w środku?     

       W pełni zbilansowany i pełnowartościowy wegetariański, 7-dniowy, całoroczny jadłospis z niskobudżetowymi i pysznymi przepisami z łatwo dostępnych produktów, który pozwoli Ci poprawić swoją sylwetkę, sposób żywienia oraz stan zdrowia.    

Plan ma następujący rozkład makroskładników:    

o  Białko: 20%  

o  Tłuszcz: 30% 

o  Węglowodany: 50%    

·      Dokładne przepisy na wszystkie potrawy  

·      Ilości składników podane w gramach i miarach domowych  

·      Osobną, tygodniową lista zakupów – jedynie z tanimi i łatwo dostępnymi produktami ;-)

·      NOWOŚĆ! Propozycje gotowych potraw, którymi możesz zastąpić wybrane dania z planu w zabieganych dniach!

·      Zalecenia żywieniowe wraz z listą zamienników  

Jak wygląda dieta? 

·      Jadłospis składa się z 7 dni. W każdym z nich znajdziesz 4 proste w przygotowaniu pełnowartościowe posiłki – niektóre z nich są wytrawne, a inne słodkie. 

·      Poza tą kalorycznością, dostępna jest inna, byś mógł/mogła dopasować dietę do swoich obecnych celów i stylu życia. 

·      Możesz dowolnie zamieniać kolejność posiłków w obrębie dnia, a nawet pomiędzy dniami! 

·      Każdy z posiłków ma podaną kaloryczność oraz zawartość makroskładników, byś mógł/mogła monitorować jak skomponowane są dania. 

·      Przeważająca większość przepisów się nie powtarza. Dlatego masz zapewnioną bardzo dużą różnorodność żywienia. 

·      Przepisy są naprawdę proste, intuicyjne i szybkie w wykonaniu, a dodatkowo bardzo smaczne ;-)  

·    Składniki użyte do potraw są naprawdę tanie, a otwarte opakowania zużywasz w całości, dzięki czemu gotowanie jest w pełni ekonomiczne

 

Co zyskasz kupując ten jadłospis?

·    Gotowe narzędzie, które pozwoli Ci schudnąć lub utrzymać wagę (zależy czego potrzebujesz), jednocześnie dostarczając Ci wszystkich niezbędnych witamin i składników mineralnych.

·      Oszczędność pieniędzy przy zachowaniu pełnowartościowości, smakowitości i efektywności diety

·      Możliwość osiągnięcia swoich celów, niezależnie od tego jak zabiegana/zabiegany jesteś i jak wysokie są twoje umiejętności w kuchni.  A co najważniejsze, wszystko z łatwo dostępnych i niedrogich produktów!

·    Poprawę samopoczucia, stanu zdrowia oraz wyglądu włosów, skóry i paznokci.

·    Oszczędność czasu i pieniędzy – jadłospis ogranicza marnowanie żywności do minimum, a Ty nie będziesz musiał/musiała się dłużej zastanawiać co zjeść.

·    Urozmaicenie i elastyczność – plan jest skomponowany tak, by dostarczył jak najwięcej wrażeń smakowych i zminimalizował chęć podjadania. A mając możliwość zmiany kolejności dań – zawsze możesz jeść to, na co akurat masz ochotę.

Dla kogo przeznaczony jest jadłospis?

·      Dla osób nie chcących wydawać majątku na zdrową dietę!

·      Dla osób zdrowych, które chcą zmniejszyć swoją masę ciała.

·      Dla osób chcących nauczyć się jeść pełnowartościowo – niezależnie od celu sylwetkowego.

·      Dla wegetarian i osób chcących ograniczyć mięso bez ryzyka niedoborów.

·      Dla osób chcących ograniczyć marnowanie żywności.

·      Dla osób zapracowanych i mających mało czasu na gotowanie

·      Dla chorujących na insulinooporność, PCOS, niedoczynność tarczycy i Hashimoto.

 

Dane techniczne: 


Autor: Natalia Chmielewska 

Liczba stron: 25

Format: PDF

Format pliku jest obsługiwany przez darmowe programy do przeglądania i odczytu. Nie jest wymagany specjalny czytnik. E-book możesz otworzyć na każdym urządzeniu i pobrać na swój użytek na 3 urządzeniach. Link do pobrania jest ważny przez 14 dni od dokonania zakupu.

Rok wydania: 2023