• Wegetariański Jadłospis Kuchnie Świata 1800 kcal

W pełni zbilansowany, pełnowartościowy i składający się z łatwo dostępnych produktów 7-dniowy, całoroczny jadłospis z przepisami z różnych stron świata, który pozwoli Ci poprawić swoją sylwetkę, sposób żywienia oraz stan zdrowia.

59.00
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24h
Cena przesyłki 0
Internetowo 0
Dostępność Duża dostępność

 

Co znajdziesz w środku? 

  • W pełni zbilansowany i pełnowartościowy 7-dniowy wegetariański całoroczny jadłospis z przepisami z różnych stron świata, który pozwoli Ci poprawić swoją sylwetkę, sposób żywienia oraz stan zdrowia.  
  • Plan ma następujący rozkład makroskładników:
    • Białko: 20-25% 
    • Tłuszcz: 30-35% 
    • Węglowodany: 45-50%  

 

  • Dokładne przepisy na wszystkie potrawy 
  • Ilości składników podane w gramach i miarach domowych 
  • Osobną, tygodniową lista zakupów – jedynie z łatwo dostępnymi produktami ;-)
  • Zalecenia żywieniowe wraz z listą zamienników

 

Jak wygląda dieta? 

  • Jadłospis składa się z 7 dni. W każdym z nich znajdziesz 4 pełnowartościowe posiłki – niektóre z nich są wytrawne, a inne słodkie.
  • Poza tą kalorycznością, dostępna jest inna, byś mógł/mogła dopasować dietę do swoich obecnych celów i stylu życia.
  • Wersja wegetariańska nie zawiera mięsa, ryb, ani owoców morza.
  • Możesz dowolnie zamieniać kolejność posiłków w obrębie dnia, a nawet pomiędzy dniami!
  • Każdy z posiłków ma podaną kaloryczność oraz zawartość makroskładników, byś mógł/mogła monitorować jak skomponowane są dania.
  • Przeważająca większość przepisów się nie powtarza. Dlatego masz zapewnioną bardzo dużą różnorodność żywienia. Jeśli jednak nie masz wiele czasu, możesz powielać każdy dzień, gotując za jednym razem dwie porcje.
  • Przepisy są proste, intuicyjne i szybkie w wykonaniu, a dodatkowo bardzo smaczne ;-)

 

 

Co zyskasz kupując ten jadłospis? 

  • Gotowe narzędzie, które pozwoli Ci schudnąć lub utrzymać wagę (zależy czego potrzebujesz), jednocześnie dostarczając Ci wszystkich niezbędnych witamin i składników mineralnych.
  • Możliwość poznania prostych, a zarazem pysznych dań z różnych stron świata. A co najważniejsze, wszystko z łatwo dostępnych produktów!
  • Narzędzie do nauki, jak poprawnie komponować dietę bezmięsną - tak, by nie nabawić się niedoborów pokarmowych.
  • Poprawę samopoczucia, stanu zdrowia oraz wyglądu włosów, skóry i paznokci.
  • Oszczędność czasu i pieniędzy – jadłospis ogranicza marnowanie żywności do minimum, a Ty nie będziesz musiał/musiała się dłużej zastanawiać co zjeść.
  • Urozmaicenie i elastyczność – plan jest skomponowany tak, by dostarczył jak najwięcej wrażeń smakowych i zminimalizował chęć podjadania. A mając możliwość zmiany kolejności dań – zawsze możesz jeść to, na co akurat masz ochotę.

 

 

Dla kogo przeznaczony jest jadłospis? 

  • Dla osób zdrowych, które chcą zmniejszyć swoją masę ciała
  • Dla osób chcących przejść na wegetarianizm, by nauczyć się jak komponować taką dietę
  • Dla wegetarian ciekawych nowych, bezmięsnych przepisów z całego świata (oraz dla chętnych do poznania nowych smaków mięsożerców :))
  • Dla osób chcących nauczyć się jeść pełnowartościowo – niezależnie od celu sylwetkowego.
  • Dla osób chcących poznać ciekawe, a zarazem proste przepisy z kuchni różnych krajów
  • Dla chorujących na insulinooporność, PCOS, niedoczynność tarczycy i Hashimoto.

 

 

Dane techniczne: 

Autor: Natalia Chmielewska 

Liczba stron: 24 

Format: PDF 

Format pliku jest obsługiwany przez darmowe programy do przeglądania i odczytu. Nie jest wymagany specjalny czytnik. E-book możesz otworzyć na każdym urządzeniu i zapisać na swój użytek na 3 urządzeniach. Link do pobrania jest ważny przez 14 dni od dokonania zakupu. 

Rok wydania: 2020